torsdag 12 februari 2009

nu börjas det

Så har alltså även jag börjat blogga. Jag är väldigt nöjd med utseendet, så nu återstår bara det absolut viktigaste: innehållet. Jag föreställer mig att i bästa fall kommer mina vänner läsa den här bloggen, och i värsta fall kommer ingen alls att läsa den, det återstår att se. Jag kan väl påverka utvecklingen i något mått, och då är det väl innehållet som kan vara avgörande förstås.

Jag har lite idéer om vad jag vill med den här bloggen, framförallt vill jag väl få ur mig tankar och få lite respons på dem, men jag har även en del andra grejer som jag vill testa. Den som följer bloggen får veta mer om det.

Jag har utgått från en mall till min blog från Ourblogtemplates.com men eftersom jag har försökt mig på att göra små justeringar är jag väldigt tacksam för feedback om nåt ser konstigt ut eller beter sig märkligt.

Det var nog allt för nu, snart kommer det nåt vettigt också.

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP